Blogi
Integreeritud turunduskommunikatsioonist – lihtsalt ja lühidalt
Jaanuari alguses avanes meil võimalus rääkida Viimsi Gümnaasiumi noortele integreeritud turunduskommunikatsioonist. Loomulikult haarasime sellest toredast pakkumisest kinni ja võtsime eesmärgiks keerulisena tunduv sõnaühend üheskoos lahti muukida ja kõigile selgeks teha.
Loe lisaks
Turundus vs kommunikatsioon
Kuigi tihti kasutatakse turunduse ja kommunikatsiooni mõistet sünonüümidena, on tegemist siiski erinevate mõistetega. Järgnevalt püüan lahti seletada, kuidas üldjoontes need valdkonnad suhestuvad.
Case study: üritus Ecolines speed-date buss
Sportlane kui toode
Kui tavapäraselt mõistame toote all mingit konkreetset asja, mida keegi müüb ja teiselt poolt keegi ostab, siis täna räägin tootest veidi teise nurga alt. Nimelt toon võrdluse, et sportlane on toode ning fännid ja sponsorid tarbijad, kusjuures mõlemal grupil tarbijatest on oma nurk, mis sportlase nende jaoks tooteks teeb. Loomulikult ei saa väita, et sportlane on vaid asi, mida müüakse ja tarbitakse, kuid lähemal vaatlusel saab tuua mitmeid paralleele. Toon esile viis minu jaoks suurimat ja selgemat.
Loe lisaks
Mida võiks sotsiaalmeediat kasutades silmas pidada?
Tänases infoühiskonnas on tihtipeale keeruline teha vahet era- ja tööelul. Palju tehakse tööd kodust, seda ka pärast tööd. Samamoodi tegeletakse tihtipeale tööajast eraviisiliste toimetustega. Ühed suurepärasemad piiride hägustajad on aga erinevad sotsiaalmeedia kanalid, mille laiaulatuslik levik on tinginud ühelt poolt selle, et erinevate sotsiaalsete gruppide esindajad on kokku toodud ühele platvormile, mis paneb sotsiaalmeedia kasutajad keerulise olukorra ette – kellele, mida ja kui palju võiks üldse sotsiaalmeedias öelda?
Loe lisaks