Blogi

Filtreeri postitusi

Sportlane kui toode

Kui tavapäraselt mõistame toote all mingit konkreetset asja, mida keegi müüb ja teiselt poolt keegi ostab, siis täna räägin tootest veidi teise nurga alt. Nimelt toon võrdluse, et sportlane on toode ning fännid ja sponsorid tarbijad, kusjuures mõlemal grupil tarbijatest on oma nurk, mis sportlase nende jaoks tooteks teeb. Loomulikult ei saa väita, et sportlane on vaid asi, mida müüakse ja tarbitakse, kuid lähemal vaatlusel saab tuua mitmeid paralleele. Toon esile viis minu jaoks suurimat ja selgemat.
Loe lisaks

Mida võiks sotsiaalmeediat kasutades silmas pidada?

Tänases infoühiskonnas on tihtipeale keeruline teha vahet era- ja tööelul. Palju tehakse tööd kodust, seda ka pärast tööd. Samamoodi tegeletakse tihtipeale tööajast eraviisiliste toimetustega. Ühed suurepärasemad piiride hägustajad on aga erinevad sotsiaalmeedia kanalid, mille laiaulatuslik levik on tinginud ühelt poolt selle, et erinevate sotsiaalsete gruppide esindajad on kokku toodud ühele platvormile, mis paneb sotsiaalmeedia kasutajad keerulise olukorra ette – kellele, mida ja kui palju võiks üldse sotsiaalmeedias öelda?
Loe lisaks