Blogi

Filtreeri postitusi

Sponsorluse valikud

Käisin hiljuti tegemas ettekannet teemal “Sport kui kommunikatsioon”. Põhiliselt tuli juttu sponsorlusest ja sellest, et aktiviseeritud sponsorlus on kõike muud kui heategevus. Üldiselt on aga sponsorlus keeruline teema. Tihtipeale on raske valida, millist valdkonda sponsoreerida või mille järgi üldse valida. Kui juba jõuda valikuni, siis ei tasu ka unustada, et sponsorlus vajab tegelemist ja edu võti on osapoolte vaheline koostöö. Pane enda sponsoreeritavad reaalselt enda kasuks tööle.
Loe lisaks

Sportlane kui toode

Kui tavapäraselt mõistame toote all mingit konkreetset asja, mida keegi müüb ja teiselt poolt keegi ostab, siis täna räägin tootest veidi teise nurga alt. Nimelt toon võrdluse, et sportlane on toode ning fännid ja sponsorid tarbijad, kusjuures mõlemal grupil tarbijatest on oma nurk, mis sportlase nende jaoks tooteks teeb. Loomulikult ei saa väita, et sportlane on vaid asi, mida müüakse ja tarbitakse, kuid lähemal vaatlusel saab tuua mitmeid paralleele. Toon esile viis minu jaoks suurimat ja selgemat.
Loe lisaks