Blogi
Case study: Rahvusvaheline suitsiidiennetuspäev ja Peaasi.ee
Mida võiks sotsiaalmeediat kasutades silmas pidada?
Tänases infoühiskonnas on tihtipeale keeruline teha vahet era- ja tööelul. Palju tehakse tööd kodust, seda ka pärast tööd. Samamoodi tegeletakse tihtipeale tööajast eraviisiliste toimetustega. Ühed suurepärasemad piiride hägustajad on aga erinevad sotsiaalmeedia kanalid, mille laiaulatuslik levik on tinginud ühelt poolt selle, et erinevate sotsiaalsete gruppide esindajad on kokku toodud ühele platvormile, mis paneb sotsiaalmeedia kasutajad keerulise olukorra ette – kellele, mida ja kui palju võiks üldse sotsiaalmeedias öelda?
Loe lisaks
Miks tuleb töötajaid sotsiaalmeedias juhendada?
Sotsiaalmeediat kasutatakse nii turunduskanalina kui ka tihtipeale asutusesiseseks suhtlemiseks tavapärase telefonivestluse asemel. Millised on aga peamised probleemid, millega tööandjad seoses töötajate sotsiaalmeedia kasutusega kokku puutuvad?
Loe lisaks