Blogi

Filtreeri postitusi

Kas meediasuhtlust on vaja?

Kiire vastus on „Jah!“, aga sellest olulisem on selgusele jõuda küsimustes „Miks?“ ja „Millisel kujul?“. 

Enamus ettevõtteid keskendub n-ö enda asja ajamisele – luuakse tooteid, osutatakse teenuseid, korraldatakse sündmuseid jpm. Nende tegevuste jätkusuutlikkuse tagab aga võime kõnetada laiemat ringi inimesi ja neid kaasata, olgu selleks siis läbi ostu, brändiusu tekitamise või mõnel muul viisil.
Loe lisaks

Case study: Rahvusvaheline suitsiidiennetuspäev ja Peaasi.ee

Kurb on tõdeda, et aastas sureb läbi enesetapu 200 inimest. Kuigi teema on väga oluline, siis selle käsitlemine nii inimestele, riigile kui ka meediale keeruline. Samas on just rääkimine see esimene samm antud olukorrast väljapääsutee leidmiseks. Loe lähemalt, kuidas läbi diskussiooni tekitamise meedias aitasime abivajajatel leida vaimse tervise portaali ja tugiplatvormi Peaasi.ee.
Loe lisaks