Blogi
Ära unusta oma töötajaid: 5 nõuannet sisekommunikatsiooniks kriisiajal
Praegusel kriisiajal näevad paljud ettevõtted ja organisatsioonid suurt vaeva, et kohandada oma tavapäraseid tööprotsesse vastavalt muutuvale olukorrale ning hoida seeläbi oma äri tegevuses. Tihtipeale võib selle juures jääda tahaplaanile suhtlus oma töötajatega. Kindlasti ei tohiks aga kriisiolukorras ära unustada neid inimesi, kes organisatsiooni töö jätkumise üldse võimalikuks teevad.
Kas meediasuhtlust on vaja?
Kiire vastus on „Jah!“, aga sellest olulisem on selgusele jõuda küsimustes „Miks?“ ja „Millisel kujul?“.
Enamus ettevõtteid keskendub n-ö enda asja ajamisele – luuakse tooteid, osutatakse teenuseid, korraldatakse sündmuseid jpm. Nende tegevuste jätkusuutlikkuse tagab aga võime kõnetada laiemat ringi inimesi ja neid kaasata, olgu selleks siis läbi ostu, brändiusu tekitamise või mõnel muul viisil.Kuidas leida oma ettevõtte tegemistest üles ajakirjandust kõnetavad uudised?
Integreeritud turunduskommunikatsioonist – lihtsalt ja lühidalt
Jaanuari alguses avanes meil võimalus rääkida Viimsi Gümnaasiumi noortele integreeritud turunduskommunikatsioonist. Loomulikult haarasime sellest toredast pakkumisest kinni ja võtsime eesmärgiks keerulisena tunduv sõnaühend üheskoos lahti muukida ja kõigile selgeks teha.
Loe lisaks