Kommenteeri

Case study: üritus Ecolines speed-date buss

Ecolines speed-date buss – kust tuli idee?  Idee korraldada märtsis esmakordne ja põnev üritus Ecolines speed-date buss tuli erinevatest soovidest, mis ühe ürituse alla koondasime.
  • Esiteks soovis Ecolines korraldada midagi ägedat noortele.
  • Teiseks soovis ettevõte näidata, et Ecolines buss on kõigi mugavustega – igati hea valik pikemateks reisideks.
  • Kolmandaks sooviti üritusega saavutada ka laiemat ja positiivsed tähelepanu Ecolines’i brändile.

Kõik eespool mainitud ideid kokku liites ja arvestades, et kevad oli saabumas ja juba ammu südames, sündiski mänguline ja täiesti uudne üritus, kus noored ja vallalised said lõbusal teekonnal bussis üksteisega kiirkohtingu reeglite kohaselt tutvust sobitada. Vajaliku uudisväärtuse ja meediahuvi andis üritusele aspekt, et sellist asja polnud Eestis varem tehtud.

Kiirkohtingud bussis

Buss oli ürituseks ideaalne – mugavad lähestikku asetsevad paarisistmed olid põhilised, mis korralduseks vaja. Kõik muu oli boonuseks. Kas või see, et üritus toimus ratastel ja marsruut ning sihtkoht olid osalejatele üllatuseks. Tutvumisreeglid olid lihtsad: iga nelja minuti tagant istusid mehed ühe koha võrra edasi uue vestluspartneri kõrvale. Kui jututeemadest hakkas puudust jääma, sai ette võtta vestlust abistavad küsimused.

Deitimisüritustega on alati oht mõjuda imalalt. Selleks, et seda vältida ja üritus mõjuks peaasjalikult ikka lõbusalt ja humoorikalt, kutsusime õhtut juhtuma tuntud koomiku Louis Zezerani, kes sobis üritust vedama ideaalselt. Tema pakkus väiksel vahepausil Bo:Ka pubis meelelahutuslikku vahepala stand-up-sõu näol. Ja pärast seda intensiivne kohtamine jätkus, kuni jõudsime tagasi linna, kus kõik said Pudelis suhtlemist jätkata.

Meediahuvi

Uudisväärtuse määras üritusele uudsus – mitte kunagi varem ei ole kiirkohtinguüritust bussis korraldatud. See kõlab huvitavalt ja tekitab uudishimu ning ka ajakirjanikud suhtusid üritusesse väga positiivselt ja suure huviga. Päris mitmest väljaandest olid ajakirjanikud speed-date bussis eksperimenti tegemas. Nende muljetest saate lugeda siit:

EcolinesDate_01

Eksperiment Delfi Rahvahääles

Eksperiment Õhtulehes

Kuid lisaks uudsusele, otsustasime kutsuda lõbusale üritusele ka TTÜ võrkpallurid. Nemad kõnetasid peaasjalikult spordimeediat ning tänu nendele õnnestus saada üritusele lisatähelepanu.

Olulisteks elementideks meediatöös oli lühivideote loomine nii võrkpalluritest kui ka õhtujuhist. Neid saime kasutada sotsiaalmeedia kommunikatsioonis, samuti pakkusid need meediale huvi.

Delfi Sport

Õhtuleht

ERR Menu

 

Täidetud eesmärgid ja positiivne tagasiside

Vaatamata riskidele ja väljakutse

EcolinesDate_08
tele, mis kaasnesid uudse ürituse korraldamisega, ei realiseerunud ükski hirmudest. Inimesed olid tõesti üritusega rahul, seda näitas juba see, et pidu ja suhtlemine Pudelis kestis veel neli tundi pärast kiirkohtingute lõppu. Inimesed siiralt tänasid toreda ürituse eest ja uurisid, millal toimub järgmine. Ka järgnevatel päevadel saabus postkasti uurivaid kirja, millal on võimalik taaskord seesugusel üritusel osaleda. Seega eesmärk korraldada noortele midagi põnevat läks igati korda. Siinkohal sooviks tänada kõiki seikluslikke ja avatud meelega osalejaid tänu kellele õhtu nii mõnusa õhkkonnaga oli – suur aitäh teile!

Saavutamata ei jäänud teisedki eesmärgid. Kuna tõime sõna otseses mõttes inimesed bussi selle mugavusi kaema, ei saanud need jääda märkamata. Samuti oli säravkollane buss ja selle interjöör kenasti nähtav pärast üritust ilmuvates galeriides. Tänu heale koostööle kliendi, partnerite ja ajakirjanikega saavutasime laialdase positiivse tähelepanu Ecolines’ile. Milline bussifirma teile veel nii põneva ürituse on korraldanud?

Delfi Publiku galerii

Kliendi tagasiside:

“Koostöö sujus väga hästi ja täitsime oma eesmärgi. Innovatiivsus ja uuenduslikkus oleksid A-tiimi iseloomustavateks märksõnadeks.” - Elis Kovaljov, Ecolines Estonia tegevjuht.

Fotode autor Ardo Säks, Video autor Maria Vita

Artikli autor on Marit Tack

Lisa kommentaar

Email again: